گزارش رسانه بحرینی از ربودن دو نوجوان شیعه و شکنجه آنها

به گزارش پایگاه خبری دیده بان شیعه، خبرگزاری بحرین الیوم گزارش داد: بیش از یک هفته از بازداشت «محمد ابراهیم عبدالجبار» و «احمد منصور نصیف» دو نوجوان ۱۶ ساله شیعه بحرینی می گذرد این در حالی است که هرگونه تماس با این دو نوجوان به طور کامل قطع شده و اخباری مبنی بر شکنجه و حبس انفرادی آنها مخابره شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده «محمد ابراهیم» در این باره گفت: نیروهای رژیم آل خلیفه به همراه شبه نظامیان مسلح و نقاب پوش بامداد روز شنبه گذشته به منزل این خانواده در شهرستان «بنی جمره» حمله کرده و وی را بازداشت کردند.

به گفته این منبع، نیروهای بحرینی در طول این حمله منزل را تفتیش کرده و فرزند خانواده را بدون هیچ دلیلی با خود بردند.

به گفته منابع بحرینی، نیروهای بحرینی همچنین به منزل محل سکونت «احمد منصور» دوست این نوجوان یورش برده و وی را بازداشت کردند.

خانواده این دو نوجوان بحرینی اعلام کرده اند که مقامات امنیتی اجازه ملاقات و یا تماس با فرزندانشان را به آنها نداده اند.

این در حالی است که برخی از بازداشت شدگانی که به تازگی از زندان آزاد شده اند، اعلام کرده اند که این دو نوجوان را در حالی که آثار تورم و ضرب و شتم روی چهره آنها بوده، دیده اند. از سوی دیگر برخی منابع به خانواده آنها ابلاغ کرده اند که این دو در سلول انفرادی محبوس شده اند و مقامات از هرگونه تماس با آنها جلوگیری میکنند.

خانواده های این دو نوجوان شیعه خواستار آگاهی از وضعیت فرزندان خود و دلیل بازداشت و ماهیت اتهامات نسبت داده شده به آنها شده اند.