فروش ۵۰ زن ایزدی به دست تروریست‌های داعش

به گزارش پایگاه خبری دیده بان شیعه ، گروه تروریستی داعش، ۵۰زن از فرقه ایزدی‌ها را در بازاری در مرز عراق و سوریه به فروش رساندند.

«ایمان الجبوری» رئیس سازمان‌های جامعه مدنی روز جمعه گفت: عناصر داعش ۵۰زن از فرقه ایزدی‌ها در بازار الرق نزدیک گذرگاه مرزی ربیعه بین عراق و سوریه به فروش رساندند.

الجبوری افزود: ما اطلاعات موثقی در اختیار داریم که هنوز ۱۲زن کرد دیگر در اسارت داعش هستند و به زودی به فروش خواهند رسید.

پس از حمله عناصر داعش به منطقه سنجار در شمال عراق ده‌ها هزار از فرقه ایزدی‌ها به مناطق دیگر فرار کردند.

تروریست داعش پس از یورش به این منطقه شمار زیادی از زنان و دختران را به اسارت گرفتند.

منابع خبری گزارش دادند، عناصر داعش پس از ربودن زنان و دختران فرقه ایزدی‌ها هر یک از آنان را به قیمت ۱۰دلار به فروش می‌رسانند.

اعدام ۴پزشک توسط تروریست‌های داعش

در پی مخالفت چهار پزشک عراقی با مداوای اعضای داعش که در درگیری با نیروهای پیشمرگه زخمی شده بودند، عناصر داعش آنان را در مرکز شهر موصل به ضرب گلوله کشتند.

به گزارش پایگاه خبری نهرین از موصل، عبد الرحیم الشمری از نمایندگان استان نینوا در پارلمان عراق گفت ساکنان شهر موصل از اقدامات گروه داعش بسیار خشمگین هستند.

الشمری افزود اهالی موصل ممکن است هر آن در برابر داعش قیام کنند چون آنان با اقدامات خود همه مرز‌ها را زیر پا گذاشتند و مردم از دست آنان بسیار عصبانی هستند.

این نماینده پارلمان تاکید کرد اهالی موصل منتظرحمله ارتش عراق به این شهر هستند تا در زمان مناسب علیه داعش قیام کنند.

هلاکت معاون سرکرده داعش در فرودگاه تلعفر

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، ‌ فاضل احمد عبدالله ملقب به ابومسلم الترکمانی، معاون ابوبکر البغدادی در حمله جنگنده‌های عراقی به فرودگاه تلعفر به هلاکت رسید.

همچنین منابع نظامی و پزشکی عراق روز جمعه اعلام کردند نیروهای کرد عراقی و مبارزان شیعه، پس از پاکسازی شهر سلیمان بک از تروریستهای داعش، گورهای جمعی کشف کردند که اجساد ۳۵نفر در آن‌ها بود.

هنوز زمان کشته شدن این افراد مشخص نیست، زیرا این شهر بار‌ها از کنترل دولت خارج شده است