برپایی نماز جماعت مردم بحرین با شعار «انقلاب محراب»

مردم بحرین شب گذشته در ادامه فعالیت های هفتگی مربوط به جنایت تخریب مساجد در سال ۲۰۱۱م از سوی نیروهای سعودی و آل خلیفه و به نشانه یادآوری این جنایت، در مساجد تخریب شده این کشور نماز جماعت اقامه را کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان شیعه به نقل از خبرگزاری بحرین الیوم، به همین مناسبت شماری از بحرینی ها در مسجد «العلویات» واقع در شهرستان «الزنج» در نزدیکی منامه که از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه تخریب شده است، نماز جماعت را اقامه کردند.

این برنامه هر هفته تحت شعار «انقلاب محراب» که یادآور تخریب مساجد از سوی نیروهای آل خلیفه و مزدوران سعودی است، برگزارمی شود.

نیروهای انقلابی بحرین آوریل جاری کمپینی رسانه ای و میدانی تحت عنوان «مناره های مقاومت» را راه اندازی کرده و تاکید کردند که خانه های خدا که در همین ماه از سال ۲۰۱۱ تخریب شدند، همواره پیروز می باشند. تظاهرات اعتراض آمیزی به همین مناسبت در برخی از مناطق بحرین نیز برگزار شد.

در همین حال مردم شهرستان «نویدرات»، در مسجد امام هادی(ع) که از سوی نیروهای سعودی و آل خلیفه در معرض تخریب قرار گرفت نیز نماز جماعت اقامه کردند. این فعالیت با همکاری جریان وفای اسلامی و جنبش جوانان نویدرات برگزار شد.