بازداشت ۱۲ انتحاری داعش در عراق

به گزارش پایگاه خبری  دیده بان شیعه به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، واحد اطلاع رسانی نیروهای الحشد الشعبی عراق امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای از کشته شدن ۱۲ انتحاری در شهر تکریت خبر داد که از شهر موصل به این منطقه نفوذ کرده بودند.

نیروهای تیپ ۴۱ نیروهای الحشد الشعبی امروز عملیات پیش‌دستانه‌ای در سایه اطلاعات دریافتی در منطقه زویریجه و دشت الیابس در مرز شهر تکریت و رمادی اجرا کردند که به بازداشت ۱۲ تروریست منجر شد.

این ۱۲ تروریست از منطقه الحضر در شهر موصل با سلاح‌های نیمه‌سنگین و کمربندهای انفجاری آمده بودند.

در همین راستا ، ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق از کشته شدن ۱۵ عنصر گروه تروریستی داعش در منطقه الحضر در استان نینوا خبر داد.

در بیانیه ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق آمده است: براساس اطلاعات دریافتی و تحقیقات پلس فدرال، بازهای نیروی هوایی با حمله به تجمع بزرگ گروه تروریستی داعش در بخش الخضر در روستای الشیحان ۱۵ تروریست از جمله سه سرکرده ارشد را کشتند.

یک سرکرده کشته‌شده به‌اصطلاح مسئول امنیت منطقه الحضر و دیگری معاونش و سومین نفر نیز مسئول اداری به‌اصطلاح ولایت الجزیره داعش بود. در این حمله هوایی شمار دیگری از عناصر داعش نیز زخمی شدند که قصد داشتند به مناطق مختلف حمله کنند.

سازمان اطلاعات عراق نیز از کشته و زخمی شدن شش نفر از عناصر تبلیغاتی داعش در به‌اصطلاح دو ایالت بغداد و جنوب این گروه خبر داد.