شرکت مشهور شکلات بلژیکی، تولید محصولات الکلی را متوقف ساخت

شرکت مشهور تولید کننده شکلات بلژیکی به طور کامل حلال می‌شود. گودیوا، شرکت تولید کننده شکلات بلژیکی که یکی از معروف‌ترین و لذیذترین شکلات‌ها را تولید کرده و در تمام دنیا شناخته شده است، خط تولید شکلات‌های پرالین بادامی الکلی را به طور کامل متوقف ساخته است.
چند روز پیش مقامات شرکت شکلات سازی گودیوا اعلام کردند خط تولید محصولاتی که مشروبات الکلی در ساخت آن‌ها به کار می‌رود، از ماه آوریل ۲۰۱۷ به طور کامل متوقف شده است. مدیر گودیوا در این باره به خبرگزاری‌های محلی بلژیک گفت: استراتژی ما این است که محصولات‌مان را برای همه تولید کنیم و شکلات پرالین دارای الکل تنها مورد مصرف بزرگسالان است و کودکان قادر به خوردن آن نیستند.
وی افزود: ما می خواهیم محصولات‌مان را به شیوه ای جهانی و به وسیع ترین گسترده مخاطبین ارائه دهیم
گودیوا، که یک تولید کننده شکلات برجسته و شناخته شده در بلژیک می‌باشد، در سال ۱۹۲۶ در بروکسل تاسیس شده و یکی از محبوب‌ترین شکلات‌های اروپایی را تولید می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۷ توسط یک شرکت ترک با نام یلدیز هولدینگ خریداری شد.
گفتنی است شرکت شکلات گودیوا در حال حاضر در بیش از ۸۰ کشور در جهان شعبه داشته، و بیش از ۴۵۰ بوتیک و مغازه در سرتاسر دنیا دارد. به گزارش رسانه‌های بلژیکی تولید شکلات الکلی در حال حاضر در تمام شعبات و بوتیک‌های گودیوا متوقف شده است.