افشاگری پیدایش داعش

افشاگری افسر ترک: پیدایش داعش رهاورد حمایت مالی اردوغان، عربستان سعودی و آموزش های تشکیلات بلک واتر آمریکاست

سازمان جهانی نفی خشونت «مسلمان آزاد» در خبری ماجرای افشاگری یک سرهنگ ترک را در مورد رابطه پنهانی دولت های ترکیه، عربستان سعودی و شرکت بلک واتر برای تشکیل و تأمین گروهک تروریستی ـ تکفیری داعش منتشر کرد که این خبر به شرح زیر است:

یکی از افسران ارتش ترکیه پیش از آنکه توسط دولت اردوغان بازداشت شود از کشور گریخت. او صدا و دست نوشته هایی را از رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، منتشر کرد و او را به مدیریت فکری و حمایت های مالی سازمان تروریستی داعش متهم ساخت.

سرهنگ احمد قهوه چی، فرمانده سابق پادگان دیاربکر، اظهار داشت: قبل از آغاز جنگ داخلی در سوریه و عراق، آموزش نظامی جنگجویان داعش در پایگاه های نظامی مخفیِ ارتش ترکیه در نزدیکیِ مرزهای عراق و سوریه صورت می گرفت و در این میان اردوغان چند بار از این پایگاه ها و از تجهیزات و آمادگیِ تروریست ها دیدن کرد.

وی ادامه داد: آموزش نظامی و جنگی داعش توسط مربیان آمریکاییِ شرکتِ تروریستی بلک واتر آمریکا وابسته به پنتاگون صورت می گرفت و قرارداد این آموزش ها با عربستان سعودی منعقد شد.

احمد قهوه چی در ادامه افزود: دولت ترکیه و دولت سعودی برای جلب و جذب مزدور از سراسر جهان، به ویژه از جوامع اسلامی در کشورهای: چین، ازبکستان، تاجیکستان، چچن، داغستان و حتی از مسلمانان کشورهای آسیایِ شرق از جمله: فیلیپین، تایلند، اندونزی، سریلانکا، بنگلادش، کشمیر و…، و همچنین مسلمانان حنفی مذهب از کشورهای لیبی، سومالی و سایر کشورهای عربی و گسیل آنان از مرزهای ترکیه به سوریه و عراق، با یکدیگر پیمان بستند.

استخدام مزدور، آموزش نظامی و تأمین سلاح پیشرفته برای آنان را عربستان سعودی برعهده گرفته بود و فروش اسلحه به آنان را فرزندان اردوغان بر عهده گرفته بودند و از این رهگذر میلیاردها دلار به دست آوردند.

اردوغان مرزهای ترکیه را به بازاری برای داعش بدل کرده بود و داعش نیز از چاه های نفتی سوریه و عراق نفت می دزدید و به شرکت نفتی وابسته به داماد و فرزندان اردوغان می فروخت.

به روایت از سایت ویکی لیکس، سرهنگ احمد قهوه چی، اردوغان را متهم کرد که او ابوبکر البغدادی را از زندان های آمریکا آزاد کرد و به ترکیه فراخواند تا پس از آموزش های لازم، بعدها با همکاری عزت ابراهیم الدوری، سازمان تروریستی داعش را تشکیل دهد.

سرهنگ قهوه چی افزود: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، مربی فکری داعش بود و قرار شده بود که پس از پیروزی داعش در عراق و سوریه، یک کشور متحد با ترکیه تحت پرچم این کشور به وجود آید.

در یک نوار صوتی که قهوه چی ارائه داده است، اردوغان از رهبر داعش خواسته بود به اروپا رخنه کنند و دختران و زنان اروپایی را به همسری گیرند تا بدین ترتیب بافت جامعه ی اروپایی را به نفع مسلمانان تغییر دهند.

گفته می شود این افسر بلند پایه ی ترکیه صدها سند محرمانه در اختیار دارد که از ترکیه با خود خارج کرده است و اینک تحت نظر سازمان اطلاعات آلمان قرار دارد.

در این جا یک سؤال خودنمایی می کند و آن این است که آیا اظهارات بی پروا و شدید آنجلا مرکل بر ضد ترکیه و اردوغان که چند روز قبل صورت گرفته، از آن جهت است که از وجود چنین اسنادی خبر داشته است؟