۱۹ کشته و زخمی در حملات انتحاری داعش

یک منبع امنیتی در عراق از کشته و زخمی شدن نزدیک به ۲۰ نفر در نتیجه حملات انتحاری تروریست های داعش در غرب این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان شیعه به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، یک منبع امنیتی در استان الانبار در غرب این کشور پیش از ظهر امروز (جمعه) اعلام کرد که آمار نهایی قربانیان حملات انتحاری عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش به مرکز شهرستان «البغدادی» در شمال این استان مرزی، از کشته و زخمی شدن ۱۹ نفر از جمله شماری نیروی نظامی حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور در گفت و گو با السومریه نیوز در این باره تاکید کرد که بنا بر آمار نهایی قربانیان انفجارهای البغدادی در ۹۰ کیلومتری غرب شهر رمادی، مرکز استان الانبار، هشت غیر نظامی و یک نیروی ارتش عراق جان خود را از دست دادند و ۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که بیشتر آنها نظامی هستند و نام «شرحبیل العبیدی»، بخشدار البغدادی نیز در میان آنها به چشم می خورد.

به گفته این منبع امنیتی که خواسته نامش فاش نشود، نیروهای امنیتی وضعیت البغدادی را به صورت کامل به کنترل خود درآورده و حالت منع رفت و آمد نیز از صبح امروز پایان یافته تا زندگی در این منطقه به وضعیت عادی خود بازگردد.

این در حالی است که پیشتر یک منبع امنیتی دیگر اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی در البغدادی سه عامل انتحاری را از پای درآوردند با این حال یک عامل انتحاری دیگر خود را در همان منطقه منفجر کرده و شماری کشته و زخمی بر جای گذاشت.