جنایت هولناک داعش در دیرالزور؛ اعدام ۸ جوان سوری

گروه تروریستی تکفیری داعش در جنایتی هولناک ۸ جوان سوری را در منطقه دیرالزور اعدام کرد.

این گروه تکفیری با اعلام اینکه این افراد از اعضای “جیش مغاویر الثوره” وابسته به گروه مسلح موسوم به “ارتش آزاد” هستند که با پشتیبانی ارتش آمریکا دست به عملیات می‌زنند.

داعش ۷ نفر از این جوانان ۲۰ تا ۲۵ را پس از آویزان کردن به رگبار بست و نفر هشتم نیز با چاقوی جلاد این گروه تروریستی سر بریده شد.

این جنایت هولناک داعش یک روز پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز و مقرهای مهم داعش در دیرالزور صورت گرفته است.

طبق اخبار منتشر شده بیش از ۵۰ تروریست داعشی بر اثر اصابت دقیق یکی از موشک‌های شلیک شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هلاکت رسیدند.

منابع میدانی اعلام کردند، داماد ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در حملات موشکی سپاه به مقر اصلی تروریست‌های داعش در دیرالزور سوریه به هلاکت رسیده است.

اطلاعات تکمیلی حاکی است «سعد القصیدی» معروف به ابوسعد امیر خود خوانده گروهک تروریستی داعش و فرمانده اصلی این گروه تروریستی در استان دیر الزور سوریه است که در این حملات موشکی سپاه پاسداران به هلاکت رسیده است.

همچنین یکی از موشک‌های شلیک شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهر المیادین، در مدرسه‌ای که به مقر گروه تروریستی داعش تبدیل شده بود و همچنین مرکز بهداری داعش هم بوده اصابت کرده و بیش از ۵۰ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

منابع میدانی همچنین اعلام کردند، هر شش موشک پرتاب شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر اصلی تروریست‌های داعش در دیرالزور سوریه دقیقا به اهداف مد نظر اصابت کرده است.