جنایت وحشیانه داعش در حق کودکان منطقه “شولا”

حمله وحشیانه عناصر تروریستی داعش به یک دستگاه اتوبوس حامل زن و کودک در منطقه “شولا” واقع در حومه دیرالزور ۱۵ کشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دیده بان شیعه به نقل از “العاجل”، عناصر تروریستی داعش ۱۵غیرنظامی را که اغلب زن و کودک بودند به طرز وحشیانه ای در منطقه “شولا” در حومه دیر الزور به قتل رساندند.

یک منبع آگاه در استان دیرالزور گفت: عناصر داعش یک اتوبوس را در منطقه شولا متوقف کرده و سرنشینان آن را به گلوله بستند؛ در نتیجه این جنایت داعش ۱۵تن از اهالی روستاهای “ابوحمام” و “طیانه” که اغلب آن ها زن و کودک بودند، جان باختند.

پیش از این نیز عناصر داعش در تاریخ ۲۳آگوست ۴تن از اهالی روستای “غرانیج” در دیرالزور شرقی را به کام مرگ فرستاده بودند، همچنین دوازدهم همان ماه ۱۳تن از اهالی روستای “البحره” در دیرالزور شرقی را به طرز فجیعی به قتل رسانده بودند.

در همین راستا در پی حمله تروریستی به یک دستگاه اتوبوس در راه داما – عریقه بین استان های درعا و سویدا، ۵نفر کشته و ۹تن دیگر زخمی شدند.

منبع پلیس استان سویدا گفت: این اتوبوس از روستای “حران” واقع در سویدای غربی، به سمت دمشق در حرکت بود که در بین راه انفجار دو بمب به وزن های ده و بیست کیلوگرم، باعث انهدام اتوبوس و کشته شدن سرنشینان آن گردید